رئیس ستاد مردمی غدیر: فرهنگ غدیر در جامعه احیا شود

به گزارش پایگاه خبری پایش روز حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد ظهر امروز در نشست خبری ستاد مردمی غدیر که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه  جایگاه غدیر آنگونه که باید اطلاع رسانی نشده است، گفت : طبق روایات غدیر باید اولین جایگاه را داشته باشد، در حالی بسیار مهجور […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد ظهر امروز در نشست خبری ستاد مردمی غدیر که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه  جایگاه غدیر آنگونه که باید اطلاع رسانی نشده است، گفت : طبق روایات غدیر باید اولین جایگاه را داشته باشد، در حالی بسیار مهجور مانده است.

حجت الاسلام فرحزاد با بیان اینکه یک بسیج همگانی و عمومی از طرف مسئولین و مردم برای تبیین جایگاه غدیر نیاز است اظهار داشت: اگر ولایت امیرالمومنین در جامعه جا بیفتد تمام فسادها از بین می رود.

رئیس ستاد مردمی در ادامه با اشاره به محتوای کتاب غدیر برترین پیام آسمانی گفت: این کتاب محتوای بسیار خوبی در رابطه با اهمیت و جایگاه غدیر دارد که لازم است مورد توجه همگان قرار بگیرد

فرحزاد با تاکید اینکه در هیچ روزی همچون عید غدیر اطعام دادن سفارش نشده است گفت: در آمریکا دسته های عزاداری امام حسین (ع) به ۲۰ هزار نفر غذا می دهند .

وی با بیان اینکه شبکه های معاند آنقدر که برای مقابله با عید غدیر تلاش می کنند ، در مورد توحید و نبوت امام هجمه نمی کنند که این خود نشان دهنده اهمیت و جایگاه غدیر می باشد.

حجت الاسلام فرحزاد با اشاره به اینکه ترویج کاروان های شادی در عید غدیر باید جهانی شود عنوان داشت: مناسبت های قبل و بعد از غدیر نیز بسیار مهم است  و ۲۰ مناسبت درباره امیرالمومنین داریم که نزول سوره فدک درباره حضرت زهرا ، ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا و مباهله است.

رئیس ستاد مردمی غدیر با تاکید بر اینکه تبلیغ غدیر جز واجبات است، چون محور دین است بیان داشت: عید قربان تا عید مباهله به عنوان ایام شادی اعلام شده که مسئولین ، مبلغین ، مردم و … وظیفه دارند در حد توان خود به تبلیغ غدیر بپردازند / سیده ام البنین میرهادی