بازدید سرزده امام جمعه و مسئولین شهر سلفچگان از دو کارخانه آلاینده در شهرک صنعتی سلفچگان

به گزارش پایگاه خبری پایش روز، حجت الاسلام والمسلمین غروی امام جمعه سلفچگان در دیدار با مدیران کارخانه ها با بیان مشکلات آلایندگی فعالیت واحدها و اعتراضات مردمی که معضلات زیست محیطی را ایجاد نموده گفت رعایت حقوق عامه و سلامت مردم و محیط زیست از اهداف مدیران در شهر می باشد. امام جمعه سلفچگان […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز، حجت الاسلام والمسلمین غروی امام جمعه سلفچگان در دیدار با مدیران کارخانه ها با بیان مشکلات آلایندگی فعالیت واحدها و اعتراضات مردمی که معضلات زیست محیطی را ایجاد نموده گفت رعایت حقوق عامه و سلامت مردم و محیط زیست از اهداف مدیران در شهر می باشد.
امام جمعه سلفچگان افزود همه مسئولین علاوه بر حمایت از رونق تولید در راستای احقاق حقوق مردم سلفچگان در راستای برخورداری از هوای پاک تلاش خواهند نمود.
حجت الاسلام والمسلمین غروی اظهار داشت در صورت عدم رفع آلایندگی و تکمیل فیلتراسیون با واحد‌های متخلف برخورد میگردد.

دکتر روح الله ابراهیمی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم در این جلسه با اعلام اینکه از کلیه سرمایه گذاران و مدیران واحدهای صنعتی از زمان اسقرار تا تولید حمایت میکنیم گفت ماهیت شرکت شهرکها حمایت از کارخانه های قانونمند است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قم خطوط قرمز این سازمان را سلامتی مردم و اهالی منطقه دانست و اظهار داشت واحدهای صنعتی حمایت ما را طبیعتا با رعایت تکالیف قانونی دارا می باشند لذا واحدهایی که به همه مفاد قانون مربوطه پایبند نباشند را ما حمایت نمی کنیم./ثریا زنگنه