امام جمعه قم: برگزاری نذرواره حسینی به سلامت جامعه کمک می کند

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار خادمین مراکز نیکوکاری و گرو‌ه‌های جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی از ۶۵ شهر کشور با معظم‌له با اشاره به اینکه ایده نذرواره حسینی، ایده […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار خادمین مراکز نیکوکاری و گرو‌ه‌های جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی از ۶۵ شهر کشور با معظم‌له با اشاره به اینکه ایده نذرواره حسینی، ایده ای نو، خلاقانه و مبتکرانه است گفت: لطف خداوند متعال شامل خیّر و پایه گذار این فکر و ایده بوده است.
وی با ابراز امیدواری که این نذرواره سالها ادامه پیدا کند تآکید کرد: از هم افزایی نذورات مردم و خیران دیگر نیز در این اقدام خداپسندانه غافل نشوید.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به آیه إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ افزود: نبود عدل و احسان در جامعه باعث می شود، جامعه خشک و بی روح شود.
وی گره گشایی از کار مسلمانان را از مصادیق احسان عنوان و اظهار کرد: در احسان کردن اولویت ها را شناسایی و تا نتیجه مطلوب پیگیری کنید.
امام جمعه قم نذرواره حسینی را نمونه ای از مواسات در کشور برشمرد و تصریح کرد: برگزاری این نذرواره به سلامت جامعه کمک می کند.