مدیرکل کمیته امداد استان قم: فرهنگ انفاق و نیکوکاری در نسل‌های سوم و چهارم انقلاب ترویج شود

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه خدمات مراکز نیکوکاری از محلی به ملی و فراملی تبدیل شده است گفت: همایش خادمین مرکز نیکوکاری و گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خان احسان حسینی، امروز به بزرگترین موکب […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محسن مسعودیان‌راد، مدیرکل کمیته امداد استان قم، با اشاره به اینکه خدمات مراکز نیکوکاری از محلی به ملی و فراملی تبدیل شده است گفت: همایش خادمین مرکز نیکوکاری و گروه جهادی ملی نذرواره ۷۲ خان احسان حسینی، امروز به بزرگترین موکب جهان اسلام و یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه هنر کمیته امداد ایجاد ارزش افزوده در درآمدهای دولتی و مردمی و اثربخش کردن آنهاست تصریح کرد: الگوی نذرواره حسینی با اقدامات هنرمندانه و مبتکرانه ثابت کرد که می‌توان اتفاقات آنی و لحظه‌ای را به اتفاقات مستمر و پایدار تبدیل کرد.
مسعودیان‌راد از پیوست فرهنگی قوی نذرواره حسینی یاد کرد و ادامه داد: احیای سبک زندگی عبرت آموز شهدای کربلا می‌تواند کمک بسیار ارزشمندی در پیشگیری از آسیب ها و چالش های اجتماعی در جامعه داشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان قم از فراموشی و کمرنگ شدن فرهنگ خیر و احسان در نسل جدید انتقاد و تایید کرد: باید فرهنگ بین نسلی انفاق و نیکوکاری در نسل سوم و چهارم انقلاب شکوفا و ترویج شود.
‏ وی با ابراز خرسندی از ایجاد شبکه در این نذرواره وی افزود این مرکز نیکوکاری حلقه وصل ۹۰۰۰ مرکز نیکوکاری در کشور خواهد بود و با شبکه سازی قیام حضرت حجت تحقق خواهد یافت.