نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، « محمد عاشوری» روز یکشنبه در آیین راه اندازی قرارگاه رسانهای طرح ” بیمه فراگیر خانواده ایرانی ” که در اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل برگزار شد، هدف از آغاز به کار این قرارگاه […]
به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، « محمد عاشوری» روز یکشنبه در آیین راه اندازی قرارگاه رسانهای طرح ” بیمه فراگیر خانواده ایرانی ” که در اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل برگزار شد، هدف از آغاز به کار این قرارگاه رسانهای را پاسخگویی منسجم، اطلاع رسانی شفاف و ارائه محتوای مناسب و قابل فهم برای همه مخاطبان به صورت مستمر ذکر کرد. وی با اعلام خبر آغاز به کار قرارگاه رسانهای طرح ” بیمه فراگیر خانواده ایرانی ” در اداره کل تامین اجتماعی قم، گفت: اقدامات زیادی در بخشهای مختلف این طرح بزرگ خدمت رسانی از ثبت نام تا ارائه تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت آن انجام میگیرد که نیاز است مردم بدون واسطه و به طور متمرکز از طریق یک مرجع رسمی اخبار مربوط به این طرح را که جزو یکی از پر دغدغه ترین برنامههای سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم است، دریافت کنند. عاشوری تصریح کرد: از این رو لزوم راه اندازی قرارگاهی برای این طرح بزرگ احساس شد که با اقدامات صورت گرفته اجرای این طرح امروز آغاز شد. وی درباره اهداف قرارگاه رسانهای طرح “بیمه فراگیر خانواده ایرانی” افزود: با اجرای درست و دقیق این طرح و استقبال مردم نیاز به اطلاع رسانی صحیح در این حوزه بسیار احساس می شود. این مقام مسوول گفت: با توجه به نیاز و دغدغه مردم در حوزه بیمه تامین اجتماعی و پراکندگی برخی اخبار که از سوی مراجع غیر رسمی در این حوزه به آن دامن زده میشود از این پس مردم میتوانند از یک مرجع رسمی این خبر را دریافت کرده و درباره صحت و چند و چون آن دغدغه نداشته باشند. مدیرکل تامین اجتماعی قم خاطر نشان کرد: یکی از اهداف اصلی این طرح پاسخگویی به سئوالات مردم بوده که میتواند در اجرای طرح “بیمه فراگیر خانواده ایرانی” که به دلیل گستردگی و همچنین پیگیری مردم اخبار آن بسیار مورد توجه قرار میگیرد، کمک مهمی باشد. به گفته عاشوری مردم نیز میتوانند نقطه نظرات و سئوالات خود را از این مرجع رسمی جویا شده و پاسخی مناسب و موثق دریافت کنند. وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی در حوزه ارائه خدمات الکترونیک و غیرحضوری همواره پیشگام بوده است، گفت: امروز مسوولیت سختی بر دوش ما قرار دارد و اجرای این طرح مهم خدمت رسانی در بستر الکترونیک و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری es.tamin.ir برعهده ماست. مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به لزوم تامین زیرساختهای لازم برای اجرای طرح ” بیمه فراگیر خانواده ایرانی ” در استان، بیان کرد: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده، ساز و کار سختافزاری و نرمافزاری اجرای این طرح ایجاد شده است. بر اساس این گزارش، از امروز یکشنبه هشتم خرداد ماه ۱۴۰۱ پوشش اخبار و ارائه آخرین اطلاعات در خصوص طرح “بیمه فراگیر خانواده ایرانی” بصورت منسجم از طریق پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی استان قم به نشانی www.qom.tamin.ir و همچنین شبکه های این اداره کل در فضای مجازی با آیدی @taminqom در پیام رسان های بله، گپ، سروش پلاس، آیگپ و ایتا آغاز گردید. سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز با شماره چهار رقمی ۱۴۲۰ آماده پاسخگویی به سئوالات و راهنمایی مردم درباره طرح ” بیمه فراگیر خانواده ایرانی ” می باشد.
Δ