تجلیل از رابطان روابط عمومی شعب تامین اجتماعی قم در هفته ارتباطات

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در این آیین که ظهر امروز یکشنبه در سالن جلسات این اداره کل و به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، از تلاش های رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی و رابطان روابط عمومی […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در این آیین که ظهر امروز یکشنبه در سالن جلسات این اداره کل و به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، از تلاش های رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی و رابطان روابط عمومی شعب تامین اجتماعی قم در طول ایام کرونا و همچنین عملکرد یکساله آنها در زمینه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر شد.
محمد عاشوری سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم در این نشست گفت: زمانی که حرف از اطلاع رسانی و اقدامات یک دستگاه به میان باشد، جایگاه روابط عمومی مشخص تر می‌شود و اینجاست که انگیزه، دانش و ارج نهادن به جایگاه روابط عمومی باید مورد اهتمام قرار گیرد.
وی تاکید کرد: جایگاه روابط عمومی در یک سازمان بستگی به فعالیت و عملکرد خود مدیران و کارشناسان این حوزه دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی قم، ارتباطات را یکی از مولفه‌های اصلی توسعه دانست و گفت: بدون توجه به اطلاع رسانی هرگز توسعه و پیشرفت یک جامعه که بر پایه منابع انسانی قرار دارد، اتفاق نمی‌افتد.
رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان قم نیز در این آیین اظهار کرد: تامین اجتماعی پاسخگوترین سازمان خدمات رسان بیمه ای کشور است و با تدابیر اتخاذ شده در مسیر اعتماد سازی با مردم و مخاطبان گام برمی داریم.
محمد تلخابی از برگزاری دوره های آموزشی برای رابطان روابط عمومی در سال جاری خبر داد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده، دوره های تخصصی روابط عمومی، عکاسی و فیلمبرداری، خبرنویسی ، برگزاری مراسم و اجرا و نیز دوره مدیریت فرهنگی برای رابطان روابط عمومی شعب تامین اجتماعی قم برگزار می شود.
در این آیین سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان قم از علی سعادت مهر، علیرضا زارعی، محمد حسن کریمی و محمد نیک رابطان روابط عمومی شعب تامین اجتماعی قم با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.
۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت امسال به نام هفته روابط عمومی و ارتباطات نام گذاری شده است و شعار دهمین دوره برگزاری هفته روابط‌عمومی متفاوت از دوره‌های گذشته که گزاره‌ای خبری بود، یک بیت شعر از غزلیات حافظ انتخاب شد.
بیت «چو غنچه گر چه فروبستگیست کار جهان / تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش» به عنوان شعار محوری دهمین دوره هفته روابط‌عمومی انتخاب گردیده است تا تاکیدی بر اهمیت فرهنگ و همچنین نقش گره‌گشایی روابط‌عمومی از مردم و ایجاد شکوفایی در کشور در عین وجود مشکلات و پیچیدگی‌های موجود باشد.