بازدید معاون صنایع‌دستی کشور از آثار هنرمندان قم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

به‌گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، پویا محمودیان با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) تهران از آثار هنرمندان صنایع دستی استان در رشته‌های منبت، معرق چوب و حکاکی روی شیشه بازدید کرد. در این بازدید […]

به‌گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‎‌دستی قم، پویا محمودیان با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مصلای امام خمینی (ره) تهران از آثار هنرمندان صنایع دستی استان در رشته‌های منبت، معرق چوب و حکاکی روی شیشه بازدید کرد.

در این بازدید هنرمندان صنایع‌دستی استان به بیان مشکلات و موانع توسعه و ترویج رشته‌های خود و آخرین دستاوردهای خود در تولیدات صنایع‌دستی پرداختند.

۵۰ هنرمند صنایع دستی دارای آثار مذهبی و قرآنی از استان های البرز، خراسان رضوی، اصفهان، تهران، یزد، قم و قزوین در بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در بخش صنایع دستی با تولید زنده هنر خود را به بازدیدکنندگان معرفی و عرضه می‌کنند.»

بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» آغاز به کار کرده است تا نهم اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست.