نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت :ایجاد ساز کارهای ارتباطی متعدد برای دریافت نظرات مراجعین می تواند داده های مهمی از روند خدمت رسانی در مجموعه مدیریت درمان استان قم ارائه نماید که یکی از مهمترین این ساز کارها سامانه ارتباطات و […]
به گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از دکتر سید مهدی محصل مدیر درمان استان قم گفت :ایجاد ساز کارهای ارتباطی متعدد برای دریافت نظرات مراجعین می تواند داده های مهمی از روند خدمت رسانی در مجموعه مدیریت درمان استان قم ارائه نماید که یکی از مهمترین این ساز کارها سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ می باشد
مدیر درمان استان قم در ادامه گفت:یکی از اقدامات مهم سامانه ۱۴۲۰ انجام نظر سنجی از مراجعین می باشد که بر اساس استانداردهای علمی نسبت به دریافت نظرات مراجعین اقدام می نماید که بر اساس اخرین گزارش اداره ارتباطات مردمی وخدمات نوین مدیریت درمان استان قم ،میزان رضایتمندی مراجعین سال ۱۴۰۰ در بخش بستری ۷۴ درصد و میزان رضایتمندی مراجعین در بخش سرپایی ۷۲/۴ درصد بوده است.
دکتر سید مهدی محصل خاطر نشان کرد : سامانه ارتباطات و نظارت مردمی ۱۴۲۰ سازمان تامین اجتماعی علاوه بر پاسخگویی به تماس های مردمی ، دریافت نوبت ملاقات با مدیر ،امکان ثبت شکایات ،نظرات و پیشنهادات را نیز دارد که امیدواریم با مشارکت مردم و بیمه شدگان در انعکاس نظرات خود ما را در اصلاح فرایندها و بهبود عملکرد یاری نمایند.
Δ