کریم بهرامی فدراسیون نشین شد

به گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از پایگاه خبری قم پرس: کریم بهرامی که در سال ۱۳۹۹ با حواشی بسیار و با اتهاماتی که هیچگاه اثبات نشد از سِمَت خود برکنار شده بود شب گذشته از طرف مقامات فدراسیون فوتبال صاحب کرسی شد و مسئولیت ویژه ایی را بعهده گرفته که با […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از پایگاه خبری قم پرس: کریم بهرامی که در سال ۱۳۹۹ با حواشی بسیار و با اتهاماتی که هیچگاه اثبات نشد از سِمَت خود برکنار شده بود شب گذشته از طرف مقامات فدراسیون فوتبال صاحب کرسی شد و مسئولیت ویژه ایی را بعهده گرفته که با تخصص وی یعنی حسابرسی مرتبط است انتصاب کریم بهرامی به عنوان سرپرست کمیته حسابرسی فدراسیون فوتبال مسئولیت بررسی برخی از پرونده های ویژه فدراسیون در دوره قبل و نیز تنظیم راهبرد های خاص برای تصمیم های آینده فدراسیون فوتبال را بعهده دارد.
رئیس پیشین هیئت فوتبال استان قم که پس از ۷ سال و چند ماه با روش عجیبی از سِمَت خود برکنار شده بود اکنون در جایگاهی قرار گرفته که می تواند بر اتفاقات قبلی و همچنین آینده هیئت فوتبال استان قم تاثیر گذار باشد.
قدرت اله باقری رئیس فعلی هیئت فوتبال استان قم همچنان از عزیزی خادم رئیس برکنار شده فدراسیون فوتبال حمایت آشکاری دارد که این می تواند در ادامه روند فعالیت وی و نیز فوتبال استان قم تأثیرات مثبت و منفی فراوانی داشته باشد.
عزیزی خادم رئیس اخراجی فدراسیون فوتبال با حکم هیئت رئیسه فدراسیون از سِمَت خود برکنار شد و هم اکنون این فدراسیون تا مشخص نشدن وضعیت خود با سرپرست هدایت خواهد شد.
کمیته حسابرسی در فدراسیون فوتبال توسط رأی گیری انتخاب و تایید می شود و از استقلال بالایی برای فعالیت در فدراسیون فوتبال برخوردار است.
امید است با توجه به تجربیات و سوابق فراوان و سالم کریم بهرامی فدراسیون فوتبال از نظر مالی دوران آرام و پاکی را داشته باشد.