خبر مهم و فوری برای کارفرمایان؛ غیرفعال شدن سامانه Samt برای ارسال لیست کارفرمایان تامین اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در اجرای نامه شماره ۲۷۷۸‏/۱۴۰۰‏/۵۰۰۰ مورخ ۲۴‏/۱۲‏/۱۴۰۰ معاون بیمه ای و در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاههای ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان ، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir از تاریخ هفتم فروردین […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، در اجرای نامه شماره ۲۷۷۸‏/۱۴۰۰‏/۵۰۰۰ مورخ ۲۴‏/۱۲‏/۱۴۰۰ معاون بیمه ای و در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و یکپارچه سازی درگاههای ارسال لیست حق بیمه از سوی کارفرمایان ، درگاه ورودی سامانه samt.tamin.ir از تاریخ هفتم فروردین ۱۴۰۱ غیرفعال و سامانه ESERVICES.TAMIN.IR جایگزین آن شده است.

کارفرمایان در صورت ثبت نام قبلی در سامانه جدید می توانند با کد کاربری و رمز عبور وارد سامانه eservices.tamin.ir شده و از منوی کارفرمایان ، امور ارسال لیست و پرداخت حق بیمه کارگران کارگاه خود را انجام دهند.

در صورتی که کارفرمایی هنوز کد کاربری و رمز عبور برای سامانه جدید دریافت نکرده است می بایست با ورود به سامانه جدید eservices.tamin.ir نسبت به ثبت نام و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کند.

کارفرمایان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در ورود به ساماه جدید می توانند با شماره ۴ رقمی ۱۴۲۰ تماس گرفته و راهنمایی لازم را بصورت تلفنی دریافت کنند.

در صورت عدم رفع مشکل، کارفرما می بایست به شعبه تامین اجتماعی خود مراجعه و پیگیری نماید.