آمادگی کامل بوستان‌های منطقه چهار قم برای روز طبیعت

به گزارش پایگاه خبری « پایش روز » به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آماده‌باش کلیه عوامل منطقه چهار برای روزهای پایانی تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در همین راستا تمامی بوستان‌های سطح منطقه به‌صورت ویژه آماده بوده و در بوستان‌های شاخص منطقه ازجمله بوستان علوی، بوستان زائر، بوستان شهیدان […]

به گزارش پایگاه خبری « پایش روز » به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا اقبالیان با اشاره به آماده‌باش کلیه عوامل منطقه چهار برای روزهای پایانی تعطیلات نوروزی اظهار داشت: در همین راستا تمامی بوستان‌های سطح منطقه به‌صورت ویژه آماده بوده و در بوستان‌های شاخص منطقه ازجمله بوستان علوی، بوستان زائر، بوستان شهیدان زین‌الدین، بوستان خضر نبی(ع)، بوستان نرگس، بوستان کوثر و … تمهیدات ویژه‌ای در نظر گرفته‌شده است.

به گفته وی، بیش از ۴۵۰ نفر پرسنل فضای سبز و خدمات شهری اعم از امانی و پیمانی در روز طبیعت به‌صورت آماده‌باش بوده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان گرامی هستند.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از توزیع بیش از ۷ تن ذغال و هیزم و  ۵۰۰  کیلو کیسه‌زباله در این روز بین شهروندان خبر داد و افزود: در بوستان علوی علاوه بر استقرار ماشین‌آلات حمل زباله، تانکرهای آب نیز مستقر گردیده تا خدمات بهتری را بتوانیم ارائه نماییم.

وی تصریح کرد: تمامی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه بوستان‌ها تجهیز گردیده و کنترل و نگهداری دائم آن در این روز توسط عوامل و پرسنل خدوم فضای سبز صورت می‌گیرد.

اقبالیان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای روز سیزده فروردین عنوان کرد: با توجه به تجربیات سال‌های گذشته، بوستان علوی پذیرای جمعیت زیادی از شهروندان در روز طبیعت بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت خدمات‌رسانی هرچه بهتر و مطلوب‌تر در این بوستان به شهروندان گرامی در دستور کار قرار گرفته است .

وی در خاتمه یادآور شد: امید است شهروندان گرامی با رعایت نکات ایمنی لازم شهرداری را در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر یاری کرده و بتوانیم خاطره‌ای خوش را  برای آنان در این روز رقم بزنیم.