اقدام تحسین برانگیز کانونهای عمومی خدمت رضوی قم در آستانه نیمه شعبان؛ برآورده کردن آرزوی کودکان مناطق محروم شهر قم

در آستانه نیمه شعبان و عید نوروز بیایید چند دقیقه‌ای سفر کنیم به دنیای کودکانِ تنها، به دنیای معصوم آنها. کودکانی که میتوانند هر کدام فرزندان نادیده‌ی ما باشند و در انتظار کمک تا بال‌هایشان را در آسمان حرم حضرت معصومه(س) بگشایند. بیش از ۲۰ نفر از نوجوانانی که هیچ چشمی نمی‌بیندشان و هم‌رنگ جماعت […]

در آستانه نیمه شعبان و عید نوروز بیایید چند دقیقه‌ای سفر کنیم به دنیای کودکانِ تنها، به دنیای معصوم آنها. کودکانی که میتوانند هر کدام فرزندان نادیده‌ی ما باشند و در انتظار کمک تا بال‌هایشان را در آسمان حرم حضرت معصومه(س) بگشایند.
بیش از ۲۰ نفر از نوجوانانی که هیچ چشمی نمی‌بیندشان و هم‌رنگ جماعت نیستند! آنقدر زلال‌اند و آبی! لطیفند و بارانی، از جنس محبت خدا که تاکنون حس نشدند و از زیارت محروم ماندند.
اما با عنایت علی ابن موسی الرضا و به همت خادم‌یاران رضوی استان قم و خیرین، قدم هایی برداشته شده و قرار است این کودکان هم طعم این روزهای شیرین جشن میلاد امام زمان(عج) را بچشند.
تعدادی از خادم‌یاران رضوی استان قم سه روز مانده به میلاد یگانه منجی عالم بشریت با حضور در این روستای قم، این ۲۰ کودک و نوجوان را که آرزویشان زیارت حرم‌مطهر حضرت معصومه(س) است را مشایعت کرده تا به شهر مقدس قم سفر کرده و با خرید هدایا، پوشاک و لوازم التحریر روزی به یادماندنی برایشان رقم بزنند.

نوروز امسال برای این کودکان خاطره انگیز می شود اما می‌شود برای کودکان، محرومان و افراد دیگری این خاطره را ساخت و دل امام زمان(عج) را شاد کرد.
شما هم می توانید علاوه بر معرفی اینگونه افراد و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۹*۸۸۹۸۸*۶۶۵۵* هر چند مبالغ ناچیز، در این امر خداپسندانه سهیم شوید و در ایام نوروز، لحظات شادی را برای کودکان محروم ثبت کنید.