پیداشدن بیش از۴تن سیم و کابل برق مسروقه در گاراژ ابرمالخر

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق و قطعی مقطعی جریان برق در برخی از نقاط مختلف شهر و ایراد خسارت و تحمیل هزینه های سنگین به شرکت توزیع نیروی برق استان، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، سردار “سید محمود میرفیضی” اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق و قطعی مقطعی جریان برق در برخی از نقاط مختلف شهر و ایراد خسارت و تحمیل هزینه های سنگین به شرکت توزیع نیروی برق استان، موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند ماه اقدامات پلیسی با تلاش کارآگاهان، گاراژ ابر مالخر اموال مسروقه تجهیزات برق در جاده قدیم “قم-تهران” شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و حضور تیم حقوقی شرکت برق استان، مورد بازرسی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: در ادامه طی بازرسی صورت گرفته، اموال مسروقه شامل سیم و کابل خطوط هوایی و زمینی فشار قوی از جنس مس و آلومینیوم و انواع تجهیزات دکل و ترانس برق به وزن ۴ تن و ۲۰۰ کیلوگرم متعلق به شرکت برق استان کشف و متهم دستگیر شد.
سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

بازداشت نوروزی مخلان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: برابر هماهنگی با مقام قضائی استان، برهم زنندگان آرامش مردم در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات نوروز در بازداشت به سر خواهند برد
سردار “بهادر اسماعیلی” با بیان اینکه پلیس هیچگاه مخالف شادی مردم نیست، اظهارداشت: افرادی به بهانه شادی، قصد هرج و مرج و بی نظمی داشته و برای خانواده ها و مردم ایجاد مزاحمت می کنند، بنابراین روی صحبت و اخطار پلیس با این دسته از افراد است.
وی با اشاره به هماهنگی با مقام قضائی استان در راستای برخورد با هنجارشکنان در چهارشنبه آخر سال، تاکید کرد: پلیس قاطعانه با برهم زنندگان آرامش مردم برخورد و علاوه بر دستگیری و بازداشت آن ها، خودرو این افراد نیز تا پایان تعطیلات نوروزی توقیف خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: خانواده ها با نظارت بیشتر بر رفتار کودکان و نوجوانان خود و جلوگیری از خرید و استفاده از هرگونه مواد محترقه، از وقوع حوادث تلخ و جبران ناپذیر در آستانه سال نو پیشگیری کنند.
سردار اسماعیلی از مردم خواست، در صورت هرگونه نیاز به کمک پلیس و یا معرفی افراد مزاحم و هنجارشکن، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به مرکز فوریت های پلیسی استان اطلاع دهند.