در مسابقات فوتسال یادواره سردار شهید سلیمانی؛  تیم شهید رحیمی قهرمان شد

در فینال این رقابتها که در سالن ملاصدرای کهک با حضور مسئولین و علاقمندان برگزار شد دو تیم شهید رحیمی و شهرداری کهک به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند که در ضربات پنالتی شاگردان حاج عباس کفاش  خوب عمل کردند و حریف […]

در فینال این رقابتها که در سالن ملاصدرای کهک با حضور مسئولین و علاقمندان برگزار شد دو تیم شهید رحیمی و شهرداری کهک به مصاف هم رفتند که در پایان وقت قانونی دو تیم به تساوی یک بر یک دست پیدا کردند که در ضربات پنالتی شاگردان حاج عباس کفاش  خوب عمل کردند و حریف قدرتمند خود را شکست دادند و با اقتدار بر جام قهرمانی بوسه زدند.

حاج عباس کفاش سرمربی فهیم تیم شهید رحیمی در حاشیه این رقابتها در گفتگو به خبرنگار روزنامه ایمان گفت: مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد . تیمها با توجه به حضور ۵ تیم از برادران افغانی و یک تیم از شهر کاشان رقابت تنگاتنگی با هم داشتند والحمدلله با تلاش بچه ها موفق به کسب عنوان قهرمانی شدیم که از همه بچه ها و مدیریت تیم جناب اقای رحیمی و مدیریت محترم سوهان خودکار که همه جوره از تیم ما حمایت کردند تشکر میکنم.

سرمربی تیم شهید رحیمی در خصوص حمایت مسئولان محلی گفت: انتظار حمایت بیشتری داشتیم چه مادی وچه معنوی ؛ با این حال از همین جا از شورای شهر و شهردار محترم جناب اقای شکاری تشکر میکنم  و همچنین این مسابقات نشان داد که کهک استعدادهای خوبی دارد و امیدوارم با حمایت مسئولان محلی تیم کهک بتواند با قدرت در رقابتهای فوتسال باشگاهی شرکت کند.

اسامی بازیکنان تیم شهید کریمی:

ابوالفضل بختیاری، مجتبی نوروزی، امیر علینژاد، محمد میرجانی، سید علی موسوی، رضا رسولی، یاسین عسکری. صالح محمد علیان، سجاد رحیمی، علی ابراهیمی، پارسا داودی، امیر محمد عابدینی، حسین شفیعیان، امیر عباس اقاجانی

مدیر تیم: مهدی رحیمی

سر مربی: حاج عباس کفاش