پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی قم در آستانه بهره برداری

محمد رمضانی با اشاره به قرار گرفتن پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) در مراحل پایانی گفت: ساخت و توسعه پیاده راه‌ها یکی از بهترین و ماندگارترین پروژه‌های شهری قم طی سال‌های اخیر بوده است. او با تأکید بر رویکرد شهرداری در آرام‌سازی ترافیک و دور کردن وسایل نقلیه عمومی از جوار حرم مطهر […]

محمد رمضانی با اشاره به قرار گرفتن پروژه پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی (ره) در مراحل پایانی گفت: ساخت و توسعه پیاده راه‌ها یکی از بهترین و ماندگارترین پروژه‌های شهری قم طی سال‌های اخیر بوده است.

او با تأکید بر رویکرد شهرداری در آرام‌سازی ترافیک و دور کردن وسایل نقلیه عمومی از جوار حرم مطهر (س)گفت: این پروژه از نظر فنی کاملاً آماده بهره‌برداری شده است و طبق پیش‌بینی به‌عمل‌آمده در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گفته مدیر منطقه هفت شهرداری قم  این پروژه دو ماه زودتر از برنامه پیش‌بینی‌شده آماده بهره‌برداری شد که نشان از برنامه‌ریزی و سرعت عملیات عمرانی توسط مدیریت شهری قم و افزایش رضایت کسبه بوده است.

او گفت: با هماهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) تردد خودرو‌های اضطراری در طول مسیر پیاده راه آیت‌الله مرعشی (ره) پیش‌بینی‌شده است.

رمضانی با اشاره به پروژه پیاده‌روسازی خیابان سپاه و ایستگاه راه‌آهن مرکزی گفت: این پروژه سال آینده به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و شهرداری منطقه هفت در تلاش است تا معابر اطراف حرم را با هدف آرام‌سازی فیزیکی و روانی تبدیل به پیاده راه‌های انسان‌محور کند.