سرمایه‌گذاران مجتمع‌های خدماتی قم نیازمند همراهی مدیریت شهری در رفع مشکلات هستند/ مجتمع‌های خدماتی قم در ارائه خدمات شاخص هستند

به گزارش پایگاه خبری پایش روز  در این جلسه که با حضور تعدادی از اصحاب رسانه در مجتمع آرتا با حضور سرمایه گذاران برگزار شد، بخشی از مشکلات مجموعه های طرف قرارداد شهرداری مطرح و ارزیابی شد. در این نشست صمیمی که حیدریان مجموعه یاسین در بوستان مهدی ، مهندس دانش پور مجموعه آرتا در […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز  در این جلسه که با حضور تعدادی از اصحاب رسانه در مجتمع آرتا با حضور سرمایه گذاران برگزار شد، بخشی از مشکلات مجموعه های طرف قرارداد شهرداری مطرح و ارزیابی شد.

در این نشست صمیمی که حیدریان مجموعه یاسین در بوستان مهدی ، مهندس دانش پور مجموعه آرتا در بوستان هاشمی ، خزائی در بوستان غدیر ، کاظمیان در مجتمع آرین در بوستان علوی و مهندس بشارتی در مجتمع چهارسو عماریاسر حضور داشتند نماینده سرمایه گذاران با بیان برخی از مشکلات عنوان کرد: متاسفانه مدیریت شهری قم به طور سلیقه ای با سرمایه گذاران برخورد می کند و جلسات با شورای شهر و شهرداری نیز در پیگیری مشکلات نتیجه‌ای نداشته است.

وی متذکر شد: سرمایه گذاران نقش مهمی در شکل گیری مجتمع های توریستی از سال ۸۰ در قم داشته‌اند و با توجه به چنین ظرفیتی بسیاری از مجتمع های قم در ارائه خدمات شاخص هستند و مجتمع های بین راهی مطرح و نمونه‌ای در قم مطرح است، اما عدم همراهی مسئولان به خصوص شهرداری خود زمینه ساز وجود برخی از کاستی ها و مشکلات است.

رضا کاظمیان سرمایه گذار مجتمع آرین و یکی از پیشکسوتان این عرصه با بیان دغدغه ها خاطرنشان کرد: ابتدای امر توجه خوبی از سوی شهرداری و شورا وجود داشت و مورد استقبال قرار می گرفت اما در دو سال گذشته قرارداد ما با شهرداری تمام شده و همراهی خوبی دیده نمی شود.

وی عنوان کرد:  سرمایه گذاران در توسعه و رونق مدیریت شهری نقش مهمی دارند و باید بهای بیشتری به این عزیزان داده شود تا بتوانند خدمات خود را توسعه دهند.

کاظمیان تصریح کرد: ما زمین را به مدت ۱۴ سال از شهرداری اجاره کردیم و از سال ۸۴ یک میلیارد تومان برای آن هزینه کرده ایم ولی شهرداری نگرش خوبی به سرمایه گذاران ندارد، بنده اولین سرمایه گذاری بودم که این سرمایه گذاری را انجام داد و باید برای انگیزه بیشتر مورد حمایت قرار می گرفتیم.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورها شرایط خوبی برای جذب سرمایه گذاران دارند اما وعده هایی در این جا داده می شود که نتیجه ای ندارد، بنده ۳۵ کارگر دارای بیمه داشتم و حتی تعاونی مسکن تشکیل دادم اما همه این ظرفیت ها به دلیل بروز مشکلات از میان رفت.

گفتنی است در این جلسه دیگر سرمایه گذاران نیز به بیان دیدگاهها و دغدغه های خود پرداختند و خواستار همراهی شهرداری قم با رفع مشکلات شده اند.