اولین نشست خبری مجموعه بزرگ شرکت تجارت آفرین ماندگار با نام سرای ایرانی در قم برگزار شد

  علی اصغر عبدالحی (مسئول روابط عمومی شرکت تجارت آفرین ماندگار ) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تشریح فعالیت های مجموعه فروشگاهی سرای ایرانی اظهار داشت: این مجموعه  در سال ۱۳۹۳ در ۱۷ هزار متر مربع به بهره برداری رسید و کار خود را با فروش مبلمان و برخی دیگر از محصولات […]

 

علی اصغر عبدالحی (مسئول روابط عمومی شرکت تجارت آفرین ماندگار ) در نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تشریح فعالیت های مجموعه فروشگاهی سرای ایرانی اظهار داشت: این مجموعه  در سال ۱۳۹۳ در ۱۷ هزار متر مربع به بهره برداری رسید و کار خود را با فروش مبلمان و برخی دیگر از محصولات ایرانی آغاز کرد.

عبدالحی با اشاره به اینکه در فاز اول این مجموعه حدود ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال دارند؛ اذعان داشت: میانگین سنی کارکنان این مجموعه زیر ۲۵ سال می باشد که اکثریت آنان را آقایان تشکیل می دهند.

وی همچنین اضافه کرد: با افتتاح فاز دوم این مجموعه در سال ۹۷ به مساحت ۳۰ هزار متر مربع،   ۹۰۰نفر به صورت مستقیم و نیز بیش از پنج هزار نفر به صورت غیر مستقیم وارد بازار  شده اند.

مسئول روابط عمومی شرکت تجارت آفرین ماندگار همچنین ادامه داد : این مجموعه انواع کالاهای تولید داخل شامل لوازم خانگی کالای خواب فرش و… به قیمت ارزان تر از دیگر مراکز کشور عرضه می‌کند و تعداد زیادی از مردم از سراسر کشور برای خرید ملزومات خود به ویژه جهیزیه و اثاث منزل به این مکان مراجعه می‌ کنند.

وی همچنین در ادامه افزود: به این دلیل که ما بیشتر کالاهای خود را  به صورت مستقیم از کارخانجات تولید داخل تهیه می کنیم به قیمت مناسب و ارزانتر از سایر مراکز به مشتریان عرضه نموده  و نیز کالاهای خود را به صورت اقساط ۲۴ ماهه همراه با ارسال رایگان حتی برای خریداران خارجی همچون کشور عراق ارسال می کنیم .

عبدالحی اضافه کرد : این مجموعه هم اکنون بیش از  ۷ هزار کودک یتیم را تحت حمایت خود قرار داده که در سال حدود ۱۰ میلیارد تومن هزینه صرف این کودکان می شود ؛ به طوری که کمیته امداد افراد نیازمند و بی بضاعت خود را برای تهیه جهیزیه به ما معرفی نموده و ما به آنان جهیزیه  و لوازم خانگی رایگان اعطا می کنیم.

مجموعه فروشگاه سرای ایرانی پپیشرو در  جهت تحقق فرمایشات مقام معظم  رهبری

در ادامه این نشست حجت الاسلام زینی وند مسئول فرهنگی مجموعه بزرگ سرای ایرانی گفت : این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب برای اشتغالزایی و ترویج مصرف کالای ایرانی گام های بزرگی برداشته است .

حجت الاسلام زینی وند، همچنین ادامه داد :  مجموعه سرای ایرانی با آموزش های مستمر اخلاقی و عقیدتی به پرسنل خود، ضمن نظارت بر کار ایشان، نسبت به مشتریانی که بعضا از شهرستان های مختلف هستند و شاید به شیوه حجاب و عفاف در قم آشنایی نداشته باشند، تذکرات صمیمانه می دهد و از این منظر در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، یک برخورد هوشمندانه دارد.