کابل‌های فشار قوی متروی قم به سرقت رفتند

سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم  اظهار کرد: در پی سرقت کابل‌های فشار قوی از کارگاه مترو در قم و دستگیری یکی از سارقان توسط نگهبانان کارگاه مذکور، شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۲۸ شهر قائم قرار گرفت. او افزود: در ادامه مأموران محل اختفای ۴ تن […]

سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم  اظهار کرد: در پی سرقت کابل‌های فشار قوی از کارگاه مترو در قم و دستگیری یکی از سارقان توسط نگهبانان کارگاه مذکور، شناسایی و دستگیری همدستان متهم در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۲۸ شهر قائم قرار گرفت.

او افزود: در ادامه مأموران محل اختفای ۴ تن از همدستان سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۰۰ متر کابل فشار قوی مسروقه به همراه قیچی و تیغ موکت بُری کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: سپس مأموران پلیس یک گاراژ ضایعاتی را در این رابطه شناسایی و ۲ مالخر اموال مسروقه را نیز دستگیر کردند.س

سردارمیرفیضی با بیان این که کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات صورت گرفته به جرم خود اعتراف کردند و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.