فعالیت خوب صنعت بیمه کشور در سال‌های اخیر

غلامعلی اعلایی نماینده شرکت حامیان معتمد فردا بیمه آسیا با بیان اینکه این شرکت به عنوان نماینده بیمه آسیا در استان قم دارای چهار شعبه اصلی است اظهار کرد: با اتکا به نیرو و تخصص خود توانسته‌این رتبه اول بیمه زندگی در استان و همچنین رتبه ۶ کشوری را کسب نماییم. وی با بیان اینکه […]

غلامعلی اعلایی نماینده شرکت حامیان معتمد فردا بیمه آسیا با بیان اینکه این شرکت به عنوان نماینده بیمه آسیا در استان قم دارای چهار شعبه اصلی است اظهار کرد: با اتکا به نیرو و تخصص خود توانسته‌این رتبه اول بیمه زندگی در استان و همچنین رتبه ۶ کشوری را کسب نماییم.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم انسان‌ها توانایی انجام کارهای بسیار خوب را دارند تصریح کرد: چشم انداز صنعت بیمه در دنیا به این شکل خودش را نشان داده که هیچ حرکتی بدون پوشش بیمه‌ای امکان پذیر نیست.

این مهندس ناظر ساختمان خاطر نشان کرد: به هر حال کشور ما در سال‌های اخیر در صنعت بیمه فعالیت خوبی داشته است ولی ضریب نفوذ بالایی نداریم.

اعلایی افزود: فراوانی برندهای بیمه‌ای می‌تواند کمک شایانی در ایجاد رقابت سالم و در نتیجه شکوفایی صنعت بیمه و ایجاد رضایتمندی مشتریان ایجاد کند.

وی یاد آور شد: ضریب نفوذ بیمه زندگی در صنعت بیمه ایران ۱۰ تا ۲۰ درصد است که باید تلاش کنیم هر ایرانی حداقل یک بیمه زندگی داشته باشد و این ضریب را بالاتر ببریم.