پیاده روی خانوادگی بازنشستگان تامین اجتماعی در قم برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم ، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در این برنامه هدف از برگزاری این همایش پیاده روی را تکریم بازنشستگان و سالمندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آنان عنوان کرد. محمد عاشوری افزود: ارائه خدمات مناسب فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به بازنشستگان و مستمری […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم ، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در این برنامه هدف از برگزاری این همایش پیاده روی را تکریم بازنشستگان و سالمندان و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در آنان عنوان کرد.
محمد عاشوری افزود: ارائه خدمات مناسب فرهنگی، ورزشی و اجتماعی به بازنشستگان و مستمری بگیران از جمله برنامه های سازمان تامین اجتماعی است.
وی اضافه کرد: ۵۸ هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم وجود دارد که افزون بر مستمری از خدمات درمانی، پشتیبانی، وام های قرض الحسنه ، بیمه تکمیلی و سفرهای زیارتی بهره مند می شوند.
تقی نصیری رییس کانون بازنشستگان کارگری تامین اجتماعی نیز در سخنانی از معیشت، مسکن و درمان به عنوان سه مطالبه جدی حوزه بازنشستگی نام برد و خواستار رسیدگی بیشتر مسئولان در این حوزه ها شد.
گفتنی است در این همایش به قید قرعه به تعدادی از بازنشستگان و سالمندان هدایایی به رسم یادبود تقدیم شد.
این همایش با مشارکت اداره کل تامین اجتماعی و کانون بازنشستگی کارگری تامین اجتماعی استان قم برگزار گردید.