تذکر عضو شورای شهر قم به شهرداری در حوزه فرهنگ : چرا لوایح شهرداری پیوست فرهنگی ندارد؟

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، معصومه آمره در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی و جایگاه وی در تثبیت انقلاب اظهار کرد: شهید سلیمانی الگویی برای داشتن بصیرت و روشنبینی در برابر توطئه های دشمن است. وی در ادامه به لایحه […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز ، معصومه آمره در شصت و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی و جایگاه وی در تثبیت انقلاب اظهار کرد: شهید سلیمانی الگویی برای داشتن بصیرت و روشنبینی در برابر توطئه های دشمن است.

وی در ادامه به لایحه اخذ مجوز اعمال مساعدت پرداخت مبلغ ۱۵ میلیارد ریال بابت برگزاری اردوی زائران راهیان نور اشاره کرد و افزود : شورا هیچ وقت با کمک به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و انقلابی مخالفت ندارد اما این لایحه بدون هیچ‌گونه پیوست برنامه‌ای به شورا ارسال شده است.

آمره نسبت به ارسال لوایح بدون پیوست فرهنگی به شهرداری تذکر داد و تصریح کرد: دی ماه سال گذشته طرحی در شورا تصویب شد که بر اساس آن شهرداری موظف به تدوین پیوست های فرهنگی و اجتماعی برای پروژه های عمرانی شهری شد. اما در یک سال گذشته هیچ اقدام موثری برای تدوین پیوست های فرهنگی اجتماعی پروژه های شهری انجام نشده است و شهرداری قم باید پاسخگو بوده و اهتمام بیشتری به این مسئله داشته باشد.