فوتسال قم با انا صنعت پاسارگاد اوج میگیرد.

پایش روز – این روزها فضای حاکم بر فوتسال قم حال وهوای دیگری دارد وهمه جا صحبت از اسپانسرینگ انا صنعت پاسارگاد بعنوان حامی جدید فوتسال قم در لیگ برتر کشور می باشد. با ورود انا صنعت پاسارگاد به عرصه فوتسال قم روزنه های امید برای بازگشتی با شکوه در دل هواداران نمایان شد. مهندس […]

پایش روز – این روزها فضای حاکم بر فوتسال قم حال وهوای دیگری دارد وهمه جا صحبت از اسپانسرینگ انا صنعت پاسارگاد بعنوان حامی جدید فوتسال قم در لیگ برتر کشور می باشد.
با ورود انا صنعت پاسارگاد به عرصه فوتسال قم روزنه های امید برای بازگشتی با شکوه در دل هواداران نمایان شد.
مهندس سید مجید شرافتی مرد شماره یک انا صنعت طی نشستی با اعضا هیات مدیره بر حمایت همه جانبه از فوتسال قم تاکید داشت.
مرد کاشانی الاصل فعال در اقتصاد وصنعت قم با شناخت کافی از مشکلات و موانع پیش رو در فوتسال با تکیه بر اندیشه و توان خود امده است تا فوسال قم رااز وضع اسف بار موجود ازاد کند و فوتسال قم را که عنوان قطب فوتسال کشور را یدک میکشد به جایگاه خود برساند.
وی در این راستا برادر خود مهندس سید محمد را به عنوان مدیر عامل باشگاه معرفی کرد تا از نزدیک در جریان فعالیتهای باشگاه قرار گیرد.
مدیر عامل باشگاه انا صنعت پاسارگاد نیز در گفتگو با صدای ورزش ، جامعه فوتسال را به وحوت وحمایت همه جانبه فرا خواند وصراحتا هدف باشگاه را فراتر از استان وکشور عنوان کرد وبر حضور موثر در جام باشگاههای اسیا تاکید کرد.
انجه امروز کارشناسان و اهالی فوتسال را نگران میکند این است که مبادا باز هم تاریخ تکرار بشود و خناسها وقلبهای مریض با سم پاشیها و شالاتان بازیها این مرد کاشانی را از کاری را که شروع کرده مایوس کنند.
امیدواریم این کار هیچ وقت اتفاق نیفتد و فوتسال قم با حمایت مدیریت شرکت انا صنعت پاسارگاد انشالله روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد/ جعفر عابدی