با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ اختتامیه نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی در قم برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ایرنا، امیرعلی عموزاده اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش برگزار شد که نخستین بخش با عنوان بخش حرفه ای در موضوع هایی از جمله تیتر، مصاحبه و گزارش خبری بود. وی بیان کرد: بخش دوم جشنواره بخش موضوعی نام دارد که در موضوع هایی همچون […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز به نقل از ایرنا، امیرعلی عموزاده اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش برگزار شد که نخستین بخش با عنوان بخش حرفه ای در موضوع هایی از جمله تیتر، مصاحبه و گزارش خبری بود.

وی بیان کرد: بخش دوم جشنواره بخش موضوعی نام دارد که در موضوع هایی همچون عفاف و حجاب، ایثار و شهادت و مسجد رکن محله محوری ترتیب یافت.

عموزاده بخش سوم را ویژه رسانه‌های حوزه دین عنوان کرد و افزود: در این بخش به انتخاب هیات داوران از تعدادی از قدیمی ترین و فعال ترین مطبوعات حوزه دین که اثرگذاری بالایی دارند تقدیر خواهد شد.

وی با اشاره به این که نزدیک به ۸۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است گفت: صاحبان آثار برتر با اهدای لوح تقدیر و جوایز ارزنده تقدیر خواهند شد.

نخستین جشنواره ملی مطبوعات دینی، شهریورماه سال گذشته اعلام فراخوان شد که علاقه مندان برای ارسال آثار خود تا ۲۰ آبان ماه ۱۴۰۰ فرصت داشتند.