دبیر ستاد مردمی غدیر استان قم: ستاد مردمی غدیر در قم تشکیل می شود

به گزارش پایگاه خبری پایش روز، محمد علی بختیاری زاده ظهر امروز در نشت خبری که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان داشت: با توجه به اهمیت عید غدیر لازم است ستادی به صورت خودجوش بین مردم و دستگاه های حاکمیتی به وجود آید تا بتوان آن را به عنوان الگویی معرفی کرد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری پایش روز، محمد علی بختیاری زاده ظهر امروز در نشت خبری که در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، عنوان داشت: با توجه به اهمیت عید غدیر لازم است ستادی به صورت خودجوش بین مردم و دستگاه های حاکمیتی به وجود آید تا بتوان آن را به عنوان الگویی معرفی کرد.

وی با بیان اینکه برنامه های این ستاد از عید قربان تا عید غدیر ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: برگزاری جشن و شادی در ۱۱۰ محله استان قم، برگزاری ایستگاه های صلواتی در سطح شهر، عیادت با پیشکسوتان عرصه آیینی غدیر و … از جمله برنامه های این ستاد خواهد بود.

به گفته وی طبق توافق با سازمان فرهنگی شهرداری قم  به مناسبت اعیاد پیش رو، تعرفه خدمات شهربازی به مدت ۱۵ روز نیم بها حساب می شود.

بختیاری زاده در ادامه افزود: شهرهای استان قم از جمله کهک ، قنوات برنامه های مختلفی در این ایام دارند که اطعام و برگزاری مسابقه کتابخوانی از جمله این برنامه ها است.

برگزاری کاروان های شادی به مناسبت عید غدیر در قم

جواد اشعری رئیس شورای هیئت های مذهبی نیز در این جلسه اظهار داشت : ۱۵ برنامه در مناطق مختلف قم که شاخص هستند با کمک هیات ها و مساجد به صورت گسترده برگزار می کنیم که کاروان های شادی در روز عید غدیر از ابتدای بلوار پیامبر اعظم تا مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی اضافه کرد: قرات دعای ندبه به صورت گسترده فراخوان داده شده و همایشی با همکاری بسیج مداحان توسط مداحان سادات در عید غدیر برگزار می شود.

اشعری همچنین ادامه داد: همایش ملی غدیریان با حضور مسئولین هیأت ها و شاعران از قم، تهران، کاشان ، سمنان، اصفهان و کرج در شبستان نجمه خاتون با سخنرانی آیت الله سعیدی و حجت الاسلام فرحزاد برگزار می شود / زهرا چم