فرمانده سپاه استان قم؛ سپاه به کابوس بزرگی برای زیاده‌خواهان و ظالمان جهان تبدیل شده است

متن کامل پیام بدین شرح است: بسمه تعالی وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در متن حوادث و فتنه‌‌ها و آتش‌افروزی‌های سهمگینی که توسط ایادی استکبار جهانی و ضد انقلاب داخلی و بقایای نظام منحط پهلوی طراحی و عملیاتی شده بود بسیار […]

متن کامل پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم

تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در متن حوادث و فتنه‌‌ها و آتش‌افروزی‌های سهمگینی که توسط ایادی استکبار جهانی و ضد انقلاب داخلی و بقایای نظام منحط پهلوی طراحی و عملیاتی شده بود بسیار معنادار و بیانگر اهمیت و عمق نگاه استراتژیک رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و تصمیم راهبردی، تاریخی، به هنگام و سرنوشت ساز آن بزرگ‌مرد بود که ارزش و عیار آن بطور تدریجی و در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و مصاف با جبهه‌ی دشمنان آشکارتر شد.

دوم اردیبهشت نقطه عطف و تعیین کننده‌ی انقلاب اسلامی بود که به روشنی در صحنه‌های مختلف نشان داد که “اگر سپاه نبود کشور هم نبود”.

متولد شدن این نهاد انقلابی در بستر اسلام ناب محمدی و ولایت‌پذیری و مردمی بودن آن، چنان رعبی بر دل مستکبرین و صهیونیسم جهانی انداخته است که به کابوس بزرگی برای زیاده‌خواهان و ظالمان جهان تبدیل شده است.

پیشرفت‌های چشمگیر و نوشوندگی در همه صحنه‌های مورد نیاز انقلاب و حفظ آمادگی و پیش‌گامی در تمام ماموریت‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان ایران اسلامی و جبهه مقاومت با تعظیم به مقام شامخ شهدا و تأسی از وصایای جاودان حضرت روح الله (ره) و با نصب العین قراردادن فرامین مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) و با وحدت، هماهنگی، تعامل و هم افزایی با سایر ارکان نظام و نیروهای مسلح، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به دژ تسخیر ناپذیر ملت عزیز ایران و خار چشم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی تبدیل کرده است.

فرزندان شما در سپاه همیشه پیروز امام علی‌بن‌ابی‌طالب(علیه السلام) استان قم با نصب العین قراردادن فرامین فرماندهی معظم کل قوا در گام دوم انقلاب و منش و روحیه جهادی سرداران شهید مهدی زین الدین و حاج قاسم سلیمانی و به پشتیبانی شما مردم شهید پرور و انقلابی لحظه‌ای از آرمان‌های انقلابی اسلامی کوتاه نخواهند آمد و از تقدیم جان خود در این مسیر لحظه‌ای دریغ نخواهند کرد. ان شاء الله